מדיניות פרסומים

הפרסומים בתא וידוי מתחלקים לשניים. הסוג הראשון הוא פרסומים שבהם אנחנו מספרים על מקרים שבהם פגענו בנשים (או בגברים כמובן) בעבר, מבינים את זה עכשיו והיינו רוצים לפרוק את הסיפור מליבנו ולהוציא אותו החוצה במקום בטוח. ישנם גברים רבים שבעברם כפו מין, או התנהגות מינית, על נשים, ולא בהכרח הבינו בזמנו שמה שהם עושים הוא לא בסדר. הסיפורים האלה הם לא סיפורים על אונס, אלא על כל מעשה שבו התייחסנו לנשים בזלזול או בצורה מינית שלא היתה במקומה- ללא רצון הדדי, או בצורה בוטה ומזלזלת. גם לתפוס למישהי בתחת, לצעוק לה "איזה כוסית!" או סתם לצפור לה מתוך הרכב הם מעשים שבעינינו לא ראויים שנעשה אותם, ואם עשינו אותם אנחנו מתנצלים עליהם. אנו חושבים שמקרים כאלה נובעים מתפישה מוטעית של איך מותר וראוי להתנהג ביחסים בין המינים- גם בפומבי וגם בפרטיות, ואת התפישה הזו אנו רוצים לשנות.

הסוג השני של הסיפורים הוא הצד השני של המטבע- הפעמים בהן נכפה עלינו לבצע פעולות מיניות. אלה הם סיפורי הנפגענו. ישנם סיפורים של נערים שקרוב משפחה או חברים גררו אותם למועדון חשפנות או לזונה, כשהם גורמים להם להרגיש שאם הם לא משתפים פעולה אז הם לא גברים, ובטח שלא חלק מהחבר'ה. ישנם גם סיפורים של גברים שנשים כפו עליהם יחסי מין על ידי מניפולציה או אף בשימוש בכוח. אנחנו יודעים שחשיפת הסיפורים הללו דורשת כוח נפשי רב, ואנחנו כאן כדי לתת את המקום הבטוח לפרוק ולשתף בלי להיות מותקפים. התפישה המוטעית הזו, שגבר תמיד אמור לרצות מין, ואם הוא לא רוצה אז הוא לא גבר, חייבת להשתנות.

לא תמיד סיפורים עונים רק על צד אחד. לא תמיד זה שחור ולבן, ויש גם גוונים של אפור. לכן סיפורים יכולים לקבל את שתי התוויות.

ישנם גם סיפורים שאותם אנחנו לא מוכנים לפרסם. לא נפרסם סיפורים שנוטים לפורנוגרפיה. לא נפרסם סיפורים שאין בהם את ההבנה שהמעשה שבוצע היה לא תקין. אנחנו מניחים שיש ביניכם מי שמתלבטים לגבי מקרים מסוימים, ואנחנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו (או סתם לפרוק בלי לרצות לפרסם, זה גם בסדר) בכתובת הדואר האלקטרוני: tavidui@gmail.com .

  1. אם מישהו שולח וידוי לאתר, הוא כבר חושב שזה משהו שצריך להופיע בו, לא? מה זאת אומרת "לא נפרסם סיפורים שאין בהם את ההבנה שהמעשה שבוצע היה לא תקין"? כבר בזה שהוא שולח את הסיפור לאתר, הוא אומר שהסיפור הוא סיפור שבו הוא פגע במישהי. זה לא תקין.

    • אתה ואני אולי מבינים את זה, אבל אני מניח שהם מתכוונים לחבר'ה שסתם באו "להתרברב" על מעשים מגונים שלהם בפני אנשים אחרים כי הם יודעים שזה אנונימי, ואין להם שום חרטה על המעשה. אז סיפורים כאלו כנראה שלא יפורסמו מן הסתם.

  2. אז "פגענו" זה על כל זלזול מיני, ו"נפגענו" זה אם גברים פגעו בנו (גררו אותנו למועדון חשפנות) או ממש כפיית יחסי מין ע"י נשים? אין פה מידה כלל.
    ומה עם הערות מעליבות של נשים, זלזול מיני או פיתוי מכוון?

כתיבת תגובה