מדיניות תגובות

התגובות בתא וידוי נועדו לחזק את הכותבים, לאפשר הזדהות ולקדם את השיח בנושא. המטרה שלנו היא ליצור מרחב בטוח, כזה שבו אתה יכול לשתף בחוויה ולא לחשוש מהתגובה של החבר'ה, מהפרצוף העקום או מהזלזול המופגן במה שאתה מרגיש. מומלץ בחום להביע אמפתיה, לנסות לבדוק איך אנחנו מתחברים לסיפור ואיפה זה פוגש אותנו. מותר להעביר ביקורת, אבל כדאי גם לזכור שמי שכותב – בעצם כבר מתנצל.

בקיצור, לא כל תגובה תתפרסם: תגובות פוגעניות, מזלזלות או מעליבות – מקומן אינו כאן.

לא נפרסם תגובות בעלות מסרים סקסיסטיים, הומופוביים, מיזוגניים וגזעניים.

  1. השאלה היא למי אתם יוצרים מרחב בטוח… יש אנשים שכמהים לזה, אנשים שנפגעו, שעברו טראומות עמוקות, שהם מתביישים לשתף חברים בגלל כל מה שוידוי כזה יכול לגרום… מהבחינה הזו זה מבורך…. ראיתי גם כמה אנשים שפתרו כאן תסביכי ילדות קשים, חרטה על מעשי ילדות… ואולי זה עוזר להם להתמודד, אבל בשניה שיש כאן לגיטימציה לקבל אנסים ומטרידים סדרתיים בידיים פתוחות ותוך אמפטיה וחום – זה מתחיל להפריע. לפני כ3 שנים תקף אותי עובד זר במעלית והצמיד אותי לקיר.היה לי מזל, לחצתי על כפתור הקומה הנוכחית וברחתי מהמעלית אבל המעט שניות האלה של חוסר האונים היו נוראיות. זה היה כמו נצח, כמו סיוט…. לקח זמן רב עד ששבתי לעצמי על אף שפיזית לא קרה לי שום דבר. אין מקום לאמפטיה כלפי אנשים כאלה, אין מקום לחום, לתגובות אוהדות. ואני מדברת כאן על אנשים שהרסו לאנשים אחרים את החיים, ואתם מצפים שלא יסתכלו על כך בעין עקומה? שלא יעבירו ביקורת? שאנשים ימצאו איך הם "מתחברים" לסיפור? יש כאן מתן לגיטימציה לכל אחד לעשות למעשה מה שהוא רוצה, שהרי אם קצת לא נעים לו אחר כך, או שהוא חש חרטה או עצב על חיים שהוא הרס אז שיגיע לכאן, וכך יתנצל? ומכאן גאולתו? לא נראה לי… מקומם של אנסים בכלא, ואם שם יאנסו בחזרה אז מה טוב. אני מקווה שרף הסיפורים כאן לא יחריף. לדעתי אתם מפספסים את המטרה שלכם ובמקום לעזור לאנשים במצוקה אמיתית אתם נותנים במה לפושעים וחולים ופוגעים בקהל היעד הבאמת זקוק לבמה מהסוג הזה

  2. "לא נפרסם תגובות בעלות מסרים סקסיסטיים, הומופוביים, מיזוגניים וגזעניים"… ומיזאנדרים, לא?

  3. מסכים עם המגיב מעלי.

    בחורים טובים עם הרבה רצון להבים איך דברים נראים מהצד השני, מתוודים פה על מקומות בהם הם שגו. הם מבינים שהם עשו משהו לא נכון, מחפשים תיקון, ובהרבה מקרים מדובר בחטאים קטנוניים שכמעט כולם עושים, וממש גועלי להזכיר אותם בנשימה אחת עם אנסים ומטרידים סדרתיים.

    עם כל ההבנה והשותפות לחוויה מהצד הזה, וגם אני נתקלתי בהטרדות סדרתיות ונפגעתי מינית, זה כבר חורג משחרור קיטור לגיטימי של נפגעים ונפגעות.

    כל הכבוד על האומץ להעלות את האירועים האלה לדיון.

כתיבת תגובה